czytalem . jak bylem na etapie wyboru. a poniewaz czesciej jezdze po suchym niz w deszczu wzialem re002
opony letnie - co myślicie
Zwiń
X
-
To ja tak z innej beczki, myślicie, że to dobry pomysł kupić nowe opony na allegro? Wymyśliłem, że ceny będą teraz trochę niższe niż na wiosnę. Chcę kupić ContiPremiumContact 5, znalazłem w niezłej cenie z darmową dostawą:
Trochę się obawiam, mimo informacji na aukcji, że np jedna opona będzie z 2013 a reszta z 2011 .Octavia I liftback 2.0 AZJ 2004r.
Komentarz
-
-
Z kupowaniem na allegro jest różnie, ale czasem może to wyjść drożej niż u wulkanizatora.
Ja tak miałem tydzień temu z zimówkami( contiwintercontakt r15). na allegro były trochę taniej niż u wulkanizatora ale wtedy musiał bym u gościa zapłacić za montaż na felgę( raczej nikt tego już nie robi w domu) i w sumie wszystko na miejscu i wyszło taniej niż kupić na allegro, 2-3 dni przesyłka , kombinacje a w sumie na to samo wyjdzie.
Komentarz
-
-
Przecież to nic nowego, przejrzyjcie jakikolwiek sklep z oponami (i nie mówię o allegro) a przeczytacie że za opony nowe uważają opony z datą produkcji do 24 miesięcy wstecz i nie uważają tego za powód do reklamacji. Inna sprawa że na allegro często opony są droższe niż w innych sklepach internetowych ale też czasami można trafić coś w dobrej cenie i wcale nie wybrakowanego.Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
Pozostało mi chyba 2 kandydatów:
1. Bridgestone Potenza Adrenalin RE002
czy
2. Dunlop sport BlueResponse?
Na papierze wygrywają niby BlueResponsy - cichsze, lepsze w deszczu i o wiele mniej paliwożerne. Jazda raczej normalna, bez wielkich sportowych zapędów i ciśnięcia zakrętami ile fabryka dała.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PieTrzaKPozostało mi chyba 2 kandydatów:
1. Bridgestone Potenza Adrenalin RE002
czy
2. Dunlop sport BlueResponse?
Na papierze wygrywają niby BlueResponsy - cichsze, lepsze w deszczu i o wiele mniej paliwożerne. Jazda raczej normalna, bez wielkich sportowych zapędów i ciśnięcia zakrętami ile fabryka dała.
bierz Dunlopy brat ma w VW Bora, wybrałem mu jak weszły na rynek w zeszłym roku, przejechał 20 tys km, ciche , dobrze trzymają i wolno się zużywają.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Michał Gspotkałem się z opinią że Conti " znikają w oczach" i szybko się ścierają
Też wahałem się między CPC5 a BlueResponse i postawię raczej na Dunlopa. Chyba że ktoś zdąży mi napisać, że będzie to opona mniej sztywna od CEC3, a na tym mi nie zależy, gdyż O2 na CEC3 przy baloniastym rozmiarze 195/65 R15 prowadziła się zaskakująco stabilnie i precyzyjnie. Ścieralność nie gra dla mnie roli, bo auto jeździ mało.
M.666 4U
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PieTrzaKPozostało mi chyba 2 kandydatów:
1. Bridgestone Potenza Adrenalin RE002
czy
2. Dunlop sport BlueResponse?
Na papierze wygrywają niby BlueResponsy - cichsze, lepsze w deszczu i o wiele mniej paliwożerne. Jazda raczej normalna, bez wielkich sportowych zapędów i ciśnięcia zakrętami ile fabryka dała.
opony zupelnie o innym przeznaczeniu.
re002 sa to bardzo sportowe opony, prawie na tor.
dunlopy to zwykle cywilne opony
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez raventesOdnośnie znikania opon to wiele czytałem że CPC5 znikają w oczach i podobno ich zakup jest przez to opłacalny dla osób które jeżdżą więcej niź 25 tkm rocznie - przy " dobrych wiatrach " nie przejeżdżą sezonu.Octavia I liftback 2.0 AZJ 2004r.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xtremesystemsZamieszczone przez PieTrzaKPozostało mi chyba 2 kandydatów:
1. Bridgestone Potenza Adrenalin RE002
czy
2. Dunlop sport BlueResponse?
Na papierze wygrywają niby BlueResponsy - cichsze, lepsze w deszczu i o wiele mniej paliwożerne. Jazda raczej normalna, bez wielkich sportowych zapędów i ciśnięcia zakrętami ile fabryka dała.
opony zupelnie o innym przeznaczeniu.
re002 sa to bardzo sportowe opony, prawie na tor.
dunlopy to zwykle cywilne opony
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez raventesOdnośnie znikania opon to wiele czytałem że CPC5 znikają w oczach i podobno ich zakup jest przez to NIE opłacalny dla osób które jeżdżą więcej niź 25 tkm rocznie - przy " dobrych wiatrach " nie przejeżdżą sezonu.
a Dunlop Blue... jest droższy bo kazda opona teoretycznie ekonomiczna, odporna na ścieranie itd jest droższa a ludzie i tak ją kupią ( ludzie nazywają to marketing )
[ Dodano: Sro 05 Lut, 14 08:07 ]
Zamieszczone przez beavisoZamieszczone przez Michał Gspotkałem się z opinią że Conti " znikają w oczach" i szybko się ścierają
Też wahałem się między CPC5 a BlueResponse i postawię raczej na Dunlopa. Chyba że ktoś zdąży mi napisać, że będzie to opona mniej sztywna od CEC3, a na tym mi nie zależy, gdyż O2 na CEC3 przy baloniastym rozmiarze 195/65 R15 prowadziła się zaskakująco stabilnie i precyzyjnie. Ścieralność nie gra dla mnie roli, bo auto jeździ mało.
M.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Michał Gu prośba do tych co maja i używają CPC5 , jak się to ma do rzeczywistości
Wg. mnie na ścieralność, ząbkowanie itd... ma wpływ tyle czynników że tego typu odp. mogą dać jedynie jakieś kierunek myślenia a nie jednoznaczą odpowiedź, każdy z nas ma samochód w innym stanie technicznym, inny styl jazdy itd... itd.. i sugerowanie sie czyjąś opinia może być bardzo mylne.
Dla przykładu mam w swojej skodzie UniroyalRain Sport 2 i jestem z nich zadowolony a kolega ma S3 i już tak zadowolony nie jest
BTW widzę że moderator wkroczył w dyskusję na temat pisowni ''nie''
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fuego_2007Zamieszczone przez xtremesystemsZamieszczone przez PieTrzaKPozostało mi chyba 2 kandydatów:
1. Bridgestone Potenza Adrenalin RE002
czy
2. Dunlop sport BlueResponse?
Na papierze wygrywają niby BlueResponsy - cichsze, lepsze w deszczu i o wiele mniej paliwożerne. Jazda raczej normalna, bez wielkich sportowych zapędów i ciśnięcia zakrętami ile fabryka dała.
opony zupelnie o innym przeznaczeniu.
re002 sa to bardzo sportowe opony, prawie na tor.
dunlopy to zwykle cywilne opony
ja mam 1 ze dlatego ze maja zajebiste trzeymanie na suchym i przecietne na mokrym
2ka ma dobre na suchym i dobre na mokrym. kto co woli
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gusiak11Wydaje mi się że jest to tak indywidualne, subiektywne, że może się okazać iż otrzymasz 3 odp. a 4 zdania na ten temat.
Wg. mnie na ścieralność, ząbkowanie itd... ma wpływ tyle czynników że tego typu odp. mogą dać jedynie jakieś kierunek myślenia a nie jednoznaczą odpowiedź, każdy z nas ma samochód w innym stanie technicznym, inny styl jazdy itd... itd.. i sugerowanie sie czyjąś opinia może być bardzo mylne.
Dla przykładu mam w swojej skodzie UniroyalRain Sport 2 i jestem z nich zadowolony a kolega ma S3 i już tak zadowolony nie jest
Co do uniroyal rs2 to jestem tak niezadowolony że mam komplet w garażu który ma przejechane 2kkm i leży i pachnie, bo na koła ich nie założę, 6mm bieżnika jak by ktoś chciał. 205/55/16
Komentarz
-
-
Witam.
W ubiegłym roku kupiłem 2 opony Dunlop Sport BlueResponse (195/65/15) - po jednym sezonie jestem bardzo zadowolony z właściwości jezdnych tych opon (na wiosnę kupuję następne 2 sztuki). Na suchym jak większość opon dobrze, na mokrym moim zdaniem bardzo dobrze, no i co dla mnie ważne ta cisza (w stosunku do wcześniej używanych). Co do ścieralności nie wypowiem się z wiadomych względów ale z tego co pamiętam na forum był wątek w którym wpisywaliśmy dodatkowe parametry opon (w tym parametr odpowiedzialny za ścieralność) - z tego co pamiętam Bluresponse miał 320 (im wyżej tym lepiej) co plasowało go powyżej średniej. Opona nie tania ale moim zdaniem warto :P
Pozdrawiam.k-pax
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fuego_2007Zamieszczone przez xtremesystemsZamieszczone przez PieTrzaKPozostało mi chyba 2 kandydatów:
1. Bridgestone Potenza Adrenalin RE002
czy
2. Dunlop sport BlueResponse?
Na papierze wygrywają niby BlueResponsy - cichsze, lepsze w deszczu i o wiele mniej paliwożerne. Jazda raczej normalna, bez wielkich sportowych zapędów i ciśnięcia zakrętami ile fabryka dała.
opony zupelnie o innym przeznaczeniu.
re002 sa to bardzo sportowe opony, prawie na tor.
dunlopy to zwykle cywilne oponyOpony i felgi nowe-ceny hurtowe
Mobile phone: 501-517 687/668-39 64 74
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez k-paxDunlop Sport BlueResponse (195/65/15) (...) (w tym parametr odpowiedzialny za ścieralność) - z tego co pamiętam Bluresponse miał 320 (im wyżej tym lepiej) co plasowało go powyżej średniej.
Opona nie tania ale moim zdaniem warto :P
M.666 4U
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez raventesKolego z opisu aukcji wynika że opony będą z końca 2013 roku ( made in Germany ).
PS. Nie wiem czy dobrym pomysłem jest kupowanie na Allegro czegokolwiek do auta, chyba ze sprzedawca jest pewny to wtedy zupełnie co innego.Opony i felgi nowe-ceny hurtowe
Mobile phone: 501-517 687/668-39 64 74
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mrfazi... i mnie czeka zorganizowanie nowych ubranek dla zakupionych felg (Borbet LV5 17) i teraz stoję w kropce, kupić 205/50R17 czy 225/45R17, twardość, zużycie paliwa nie ma większego znaczenia, martwi mnie tylko jedno - co się szybciej wyząbkuje?
M.666 4U
Komentarz
-
Komentarz